Lisa Lois - Breaking Away (2013)

Label: Sony

1. Silhouette (3:36)
  2. You Don't Know Me (3:12)
  3. Parachute (3:38)
  4. Cover Up (3:56)
  5. Crazy (3:43)
  6. Breaking Away (3:36)
  7. Not a Love Song (3:48)
  8. Wait (3:04)
  9. Not My Business (3:28)
  10. Overcome (4:00)
avatar van Emile93
Silhouette en Overcome klinken in elk geval heerlijk! Ik verwacht hier dan ook veel van!

MatthijsBudding
"Silhouette" is voor mij overduidelijk het beste nummer. "Crazy" en "You Don't Know Me" vind ik ook te gek, en er staan nog een paar erg goede songs op. "Overcome" is prima, maar af en toe iets te veel in de lijn van verwachting. Lisa mag trots zijn op haarzelf!

MatthijsBudding
Doyle Bramhall heeft meegewerkt! Supertof. Parachute is trouwens echt heel tof ook.

avatar van Emile93
Wat een heerlijk album is dit geworden zeg! Geweldig! Niet gedacht!

MatthijsBudding
21 april zei je nog dat je er veel van verwachtte .

avatar van Emile93
Haha ja klopt maar ik had niet echt verwacht dat ik alle nummers sterk zou vinden

avatar van Sjaan
Lekkere cd voor in de auto,klinkt gewoon goed....

Ik heb trouwens 12 tracks op mn cd...

avatar van Madjack71
Lisa is er eentje met een goede stem, daar ben ik snel uit. Haar muziekkeuze op dit album is wat wisselvalliger en neigt mij soms iets tegen het gladde aan. Als ze wat losser gaat en de muziek wat rauwer wordt, dan komen wat mij betreft de betere nummers naar voren. Ik vind het een goede opvolger van haar verrassende debuut, maar ik mis wat eigenzinnigheid.