Qwel & Maker - Beautiful Raw (2013)

Label: Galapagos4

5. Pilfer (4:16)

met The Grouch en Swamburger

6. On One (4:19)
  7. Lake Effect (4:55)
  8. Broken Pendulum (4:36)

met Scud One

9. Through the Sidewalk (3:31)

met Wes Restless

10. New Cents (3:53)
  11. Abracadabra (4:49)
  12. If I Could Sing (4:08)
  13. Keep It Movin' (3:47)
  14. Reach for the Sky (3:35)

avatar van Delars
Damn son, klinkt heel hard! Thx fonsie.

avatar van thgryda
Deze gaan we eens checken (wa is da met die shit, 3 maanden niks en nu 10 platen in een week)

avatar van Delars
Haha echt he toffe plaat is dit trouwens.

avatar van MJ_DA_MAN
Prima producties van Maker, sommige zelfs meer dan prima, die me doen denken aan Everliven Sound - Freedom en The Loyalists - Redemption. Helaas kan Qwel amper tot niet boeien. Hij heeft wel een goede flow en rhymes, maar een erg eentonige stem en flowt de ook gehele plaat op dezelfde manier. Gastartiesten kunnen me op The Grouch na ook niet boeien. Jammer, want als je hier een of meerdere goede rappers opzet heb je erg goed album. Nu vind ik het ''slechts'' een goed album en 3,5* waard.

avatar van Jellemans
Briljante en zomerse producties van Maker, het album begint nummer per nummer te groeien bij mij. Maar inderdaad wat MJ zegt is het vermoeiend om een uur lang alleen naar Qwel te luisteren, ook al is het een goede rapper, z'n stem verveeld snel.