Powerplay - Noises and Voices (1983)

Label: CBS

1. Voices in My Head (3:30)
  2. Jungle Fever (3:06)
  3. I am Falling (3:30)
  4. Magic (3:12)
  5. Never Be Back (4:13)
avatar van spoiler
En nog helemaal geen berichten bij deze EP.

Prachtige afsluiting van de eerste line up van Powerplay.

Hierna volgden nog een reeks losse singles die niets deden in de hitparades.

avatar van vielip
Ik heb alleen Avanti in de kast staan. Ken verder niks van deze band. Ja sinds deze week heb ik Walk on the wire via youtube geluisterd. Maar deze heb ik weleens in de handen gehad maar toch niet meegenomen. Ik denk omdat er maar een paar nummers opstaan en ik dacht; mwoah toch maar niet. Zijn dit nummers die niet op Avanti staan? Het oogt een beetje als een vreemde release.

avatar van BlauweVla
deze nummers liggen aardig in het verlengde van het "Avanti", materiaal. Het ligt allemaal heel goed in het gehoor. Al klinkt "Voices in My Head" als een soort knip en plak werk hier en daar....

avatar van spoiler
vielip schreef:

Ligt inderdaad in dezelfde lijn, met dezelfde line up.
Maar het klinkt naar mijn gevoel wel wat frisser.

Magic is overigens mede geschreven door Barry Hay.