Black Lips - We Did Not Know the Forest Spirit Made the Flowers Grow (2004)

Label: Bomp!

1. M.I.A. (2:24)
  2. Time of the Scab (2:17)
  3. Dawn of the Age of Tomorrow (1:48)
  4. Nothing Att All/100 New Fears (3:18)
  5. Stranger (2:15)
  6. Juvenile (1:50)
  7. Notown Blues (2:57)
  8. Ghetto Cross (2:14)
  9. Jumpin? Around (1:27)
  10. Super X-13 (11:43)
  11. Fad (Multimedia) (2:03)
avatar van Dielie
yeah baby ! ! ! ! , terug naar de geur van koud roestig metaal met de Black Lips, veeg uw Chuck Taylors vooral niet af, in tegendeel, loop eerst eens door die natte moestuin van dat oerconservatieve bejaarde wijf uit je straat, die je het leven zuur maakte toen je nog een onschuldig kind was, steek je middenvinger uit naar haar en pis in haar brievenbus, doe je vuilste en meest versleten jeans aan, een bijpassend te klein en veel te veel gewassen (smerig) t-shirtje; kam zeker niet je haar en prop je vol met pitta (veel ajuin) en bier.

klaar?

laat al je vrienden nu hetzelfde doen en kom allemaal met een rugzak vol bier naar die vochtige, beschimmelde garage ergens op een radio-actief besmet terrein, waar de Black Lips een set gaan spelen, dan kunnen we elkaar slaan en in de bek pissen, het kot afbreken, kotsen op elkaar en gitaren in brand steken, om dan volledig door het lint alles af te breken en te herleiden tot één grote puinhoop!

Das rock'n'roll vrienden, oftewel The Black Lips; fantastisch

Woutt