Hans Zimmer - Hans Zimmer: Good Morning America! (2005)

Duitsland
Score
Label: Milan

1. Broken Arrow - Brothers (6:00)
  2. Broken Arrow - Secure (6:50)
  3. Nine Months - It's a Boy (9:17)
  4. Point of No Return - Hate (7:26)
  5. Beyond Rangoon - Beyond Rangoon (10:08)
  6. Backdraft - You Go, We Go (5:11)
  7. Backdraft - Fahrenheit 451 (2:59)
neo
Nogal een onzinnige en ook niet de meest beste compilatie die je kunt maken van zoiets als de titel aangeeft. Wat zal ik hier toch eens aangeven?

Tsss, altijd met je vooroordelen over Amerika.

De helft ken ik niet, maar volgens mij minder de moeite. Backdraft en Beyond Rangoon zijn wel twee van m'n favoriete Zimmers.

neo
Snap ook het nut niet helemaal van de titel. Ik zou zeggen neem dan een stel tracks van scores die hij maakte in zijn begin periode als componist voor Amerikaanse producties. Dat lijkt het niet. Backdraft is een goede keuze, van Broken Arrow de juiste selecties, Beyond Rangoon ook goed. Maar iets van Nine Months en Point of No Return, laat mij niet lachen...

neo schreef:

Ik denk dat die laatste 2 vooral zijn diversiteit van zijn 'eerdere Amerikaanse jaren' aangeven, zoals de romantische komedie Nine Months, brengen ze zo onder de aandacht bij het publiek dat alleen zijn actiescores of populairdere muziek (Broken Arrow, Beyond) luistert.