Ofra Haza - Ofra Haza (1997)

Israƫl
Wereld
Label: Ariola

1. Show Me (4:14)
  2. Amore (4:31)
  3. Im Nin Alu-2000 (3:38)
  4. Sixth Sense (4:12)
  5. My Ethiopian Boy (4:38)
  6. Ahava (6:57)
  7. No Time to Hate (4:24)
  8. You've Got a Friend (5:17)
  9. You (5:06)
  10. Give Me a Sign (4:20)
  11. One Day (4:17)
Deze heb ik ooit op cd gehad en onlangs toch weer terug gehoord. En eigenlijk vind ik de cd zo slecht nog niet. Ik had blijkbaar wat ruimte nodig en dan valt deze cd inderdaad wel een beetje in de categorie 'gevarenzone richting plaatboef'.
Hoe dan ook, soms toch leuk om iets wat je hebt weggedaan terug te horen. Ofra Haza heeft een mooie stem en de nummers zijn op zich prima pop met wat etnische snufjes. Het deed me een beetje aan Sarah Brightman denken af en toe.

aERodynamIC schreef:
Het deed me een beetje aan Sarah Brightman denken af en toe.

Wat logisch is gezien het feit dat Frank Peterson de producer is van dit album (haar meest commerciële en tevens laatste voor haar dood).