G.D.O.D. (2013)

Alternatieve titels: Get Dough or Die | Hustle Gang Presents G.D.O.D.

Label: Grand Hustle

1. Mitchelle'l en T.I. - Intro (1:31)
  2. B.o.B, Chip, Shad da God, T.I., Trae tha Truth en Young Dro - Err-Body (6:25)
  3. Lil' Duval Speaks (1:02)

met Lil' Duval

4. B.o.B, Chip, T.I., Trae tha Truth, Travi$ Scott en Young Dro - 2 Fucks (5:15)
  5. B.o.B, Young Dro en Yung Booke - Poppin' for Some (3:50)
  6. B.o.B, Doe B, T.I. en Young Dro - Kemosabe (4:46)
  7. T.I. en Young Dro - Blocka (5:10)

met French Montana en Meek Mill

8. Big Kuntry King, Doe B, T.I. en Yung Booke - G.D.O.D. (4:18)
  9. B.o.B, Mac Boney, T.I., Trae tha Truth en Young Dro - Problems (7:40)

met Problem

10. Shad da God, Spodee, T.I. en Young Dro - Here I Go (5:10)

met Mystikal

11. Shad da God en T.I. - Only 'N Atlanta (4:18)

met Young Jeezy

12. Big Kuntry King, Doe B, Shad da God en Yung Booke - Real Niggas (4:57)
  13. B.o.B, T.I., Trae tha Truth en Young Dro - Yeap! (4:42)
  14. B.o.B, T.I. en Young Dro - Different Life (3:47)
  15. Spodee - Spodee Live from Rice Street (3:41)
  16. Spodee, T.I. en Trae tha Truth - Away (4:27)
  17. B.o.B, T.I. en Travi$ Scott - Animal (4:14)
  18. Doe B en T.I. - Let Me Find Out [Remix] (4:49)

met Juicy J

19. T.I., Young Dro en Yung Booke - Man Down (4:48)
  20. Kris Stephens, T.I. en Young Dro - Chasin' Me (3:56)

met Iggy Azalea

avatar van Holla
Lange tape hoor o.O

avatar van Yestsida
Holla schreef:
Lange tape hoor o.O

Dat is het voornaamste probleem van deze mixtape.

Op zich vind ik dat Grand Hustle (aka Hustle Gang) nog wel een tof collectief is.
T.I. is één van mijn favoriete rappers, zeker de laatste jaren. Maar ook B.o.B en Trae tha Truth kunnen met toffe dingen komen. Hier ontstijgt het de middelmaat echter niet.

Only N Atlanta, Away, Animal, Kemosabe en Let Me Find Out [Remix] zijn de enige 5 nummers die ik nog draai.
Animal doet me qua productie (en sample) denken aan Kanye West. Dat is niet gek, want Travi$ Scott staat als producer getekend bij G.O.O.D. Music (als rapper bij Grand Hustle).
De remix van Let Me Find Out door Doe B, T.I. en Juicy J is mijn favoriete nummer van deze mixtape, die beat .

De volgende keer zou ik toch liever een compacter project van Hustle Gang beluisteren, een (Fre)EP bijvoorbeeld. Al zou ik Trouble Man: He Who Wears the Crown van T.I. toch meer op prijs stellen!

avatar van Holla
Yestsida schreef:

Dat is het voornaamste probleem van deze mixtape.

Ikzelf ben nooit geen gigantische fan van T.I. geweest eigenlijk, kan enkel een aantal nummers in mijn geheugen zoeken die ik echt vet vind. Maar omdat ik net als jou opzich Grand Hustle best een leuk collectief vind heb ik het een keer geprobeert te beluisteren. Helaas heb ik hem nooit in volledigheid beluisterd omdat hij voor mij té lang duurde