Cannibal Ox - Return of the Ox: Live at CMJ (2005)

1 stem

Label: Definitive Jux

1. Can Ox Medley (Intro)
  2. Battle for Asgard

met C-Rayz Walz en L.I.F.E. Long

3. Mighty Joseph Medley
  4. Cip One [Live DJ Routine]
  5. Believe
  6. Who's That Drunk Dude (Skit)
  7. Taboo
  8. Vein
  9. Stay Up
  10. Raspberry Fields
  11. AK-47
  12. Vein [The Cold Cryptic Remix]
  13. From the Planet of Eat
avatar van Sjaakspeare
From The Planet of Eat is echt een geweldig nummer...

avatar van Sjaakspeare
Wat is dit eigenlijk überhaupt voor CD? Er staat 'live', maar er staan allemaal nummers op die niet op The Cold Vein staan. Hoe zit dat?

avatar van Sjaakspeare
Ok. De wikipediapagina van dit album heeft me erg geholpen. Taboo, Stay Up en Believe zijn solonummers van Vordul Mega. Vein op 12 is een remix van DJ Cip One, en het gelijknamige nummer op 4 is een nummer van diezelfde DJ. Who's That Drunk Dude is een skit en de medleys spreken denk ik wel voor zich. AK-47 en From The Planet Of Eat zijn bonusnummers, de laatste is ook geproduceerd door El-P. Ik bewerk het wel even.