Eels - Oh What a Beautiful Morning (2000)

Label: E Works

1. Feeling Good (2:34)
  2. Overture (7:04)
  3. Oh What a Beautiful Morning (6:03)
  4. Abortion in the Sky (1:31)
  5. It's a Motherfucker (2:08)
  6. Fucker (2:20)
  7. Ant Farm (2:10)
  8. Climbing to the Moon (4:08)
  9. Grace Kelly Blues (3:33)
  10. Daisies of the Galaxy (4:03)
  11. Flyswatter (8:08)
  12. Vice President Fruitley (3:15)
  13. Hot and Cold (3:12)
  14. Mr. E's Beautiful Blues (2:25)
  15. Not Ready Yet (4:06)
  16. Susan's House (4:30)
  17. Something Is Sacred (2:39)
Het enige album wat ik nog niet heb van Eels. Als ik de bronnen kan vertrouwen is dit een live cd, een verzameling liedjes gespeeld op enkele concerten, met nieuwe nummers, maar ook met nummers die afkomstig zijn van andere cd's, maar die dan ook wel live zijn gezongen op de desbetreffende concerten. Alleen deze dus nog en dan is mijn eels verzameling compleet.

avatar van Kaaasgaaf
Ik zou graag willen weten hoe ik aan dit album kan komen.

Ik heb volgens mij ooit aan Gotti beloofd deze voor hem te kopieren, maar op de een of andere manier staat ie nog steeds (brandklaar) op mijn computer. Ik kan hem eventueel ook wel voor jou kopiëren? Moet je het alleen wel doen met een kopie, terwijl je hem op zich ook kan downloaden. Hij was destijds beperkt verkrijgbaar via de website, dus of je nog een origineel exemplaar te pakken kan krijgen, betwijfel ik.

avatar van HiLL
Ik wil niet vervelend zijn maar... ikke ook

OK. Ik zet het op mijn to-do-lijstje.

avatar van Paalhaas
Kaaasgaaf schreef:
Ik zou graag willen weten hoe ik aan dit album kan komen.

Dat vraag je nou al bij een aantal albums van Eels, geloof ik. Ga eens naar een goede alternatieve platenzaak op zoek bij jou in de buurt. Daar zijn platen van Eels meestal wel te vinden.

herman schreef:

Ik wil hem natuurlijk het liefst in het echt hebben, maar als ik daar echt op geen enkele manier aan kan komen doe ik het ook graag met een brandje. Tof dat je dat wil doen! Heb jij (of iemand anders) ook ''electroshock blues show'' en/of het twee solo-album van E. (iets met ''toyshop''), die zijn beide ook niet meer verkrijgbaar zover ik weet en samen met ''oh what a beautiful morning'' de enige drie E./eels-platen die ik niet in m'n collectie heb, zover ik weet.

Paalhaas schreef:

Nee, ik heb ze vroeger vaak bij platenzaken zien staan en besloot toen te wachten met het kopen ervan. Wist niet dat het limited editions waren. Nu zijn ze (de 3 albums die ik noemde) echt onverkrijgbaar, zover ik weet. En ben best wat winkels afgegaan. Kan me wel voor m'n kop slaan!

Die b-side cd van eels (die ook in het rijtje van releases op deze site wordt genoemd), het klopt toch dat die alleen te downloaden viel vanaf de officiele site? Of is die inmiddels wel gewoon te koop in winkels? (en zeker ook in gelimiteerde oplage? Heb hem ieder geval nooit ergens zien staan.)

Kaaasgaaf schreef:

Die twee solo-albums van E (A Man Called E en Broken Toy Shop) heb ik ook, dus die kan ik er dan ook wel meteen bij branden. Moet je je adres maar even PM'en.

avatar van Kaaasgaaf
''A Man Called E'' heb ik, excuses voor de onduidelijkheid (''twee'' in mijn vorige post moest ''tweede'' zijn) .
Toy Shop ken en heb ik dus niet (en die is volgens mij ook niet meer verkrijgbaar).
Wat is PM'en? (ben nieuw hier, dus ken de terminologie niet)
Hoe dan ook heel erg bedankt!

PM´en is het sturen van een Personal Message. Gewoon op iemands naam klikken en ´stuur bericht´ kiezen. Dan kom je er vanzelf.

avatar van Raoul
Ik heb de twee oude albums van E wel, heb ze alleen niet origineel. Dat zijn dan ook de enige die ik niet echt heb van E. Wel spijtig, maarja ze worden niet meer verkocht. Zijn bijna ook niet te vinden op het internet.

avatar van Bert Wasbeer
Ze worden geloof ik wel via I-tunes verkocht. anders ben je afhankelijk van eikels op e-bay

Briljante mix van Jazz, Bigband en pop. Echt genieten dit. Heel veel kippenvelmomenten!