Oasis - Some Might Say (1995)

Label: Creation

1. Some Might Say (5:28)
  2. Talk Tonight (4:27)
  3. Acquiesce (4:30)
  4. Headshrinker (4:44)
  5. Some Might Say [Demo] (6:47)
  6. You've Got to Hide Your Love Away (2:16)
tondeman
M.i. de beste Oasis single die er is. Ook een geweldige cover trouwens.

Beter krijg je niet: de beste (maxi) single ooit? The beste B-sides: Acquiesce, Headshrinker en Talk Tonight. Luister nog meer B-sides van Oasis op Masterplan en andere Maxi CD's. 5,0*

avatar van kaztor
Zelf vind ik Whatever de beste Oasis-EP (de beste Oasis-release zelfs!), maar deze is ook gewoon zeer sterk, ware het niet dat Talk Tonight er net een klein beetje eronder bungelt. Acquiesce en Some Might Say zijn klassiekers, Headshrinker is ook zeer goed.

Ik vind Cigarettes And Alcohol ook zo'n allemachtig sterke EP.

avatar van Lamontagne
Talk tonight het sterkste nummer van Oasis

zicos
Ongeloofelijk dat een band een supersingle released met 3 b-sides die niet onderdoen voor album tracks!!