Atom™ - HD (2013)

Electronic
Label: Raster-Noton

1. Pop HD (4:09)
  2. Strom (3:42)
  3. I Love U (Like I Love My Drum Machine) (3:54)
  4. The Sound of Decay (3:35)
  5. Empty (3:43)
  6. Riding the Void (6:30)
  7. Stop (Imperialist Pop) (3:36)
  8. My Generation (4:03)
  9. Ich Bin Meine Maschine (6:34)
avatar van John Doe
Strakke poppy electro die aan Kraftwerk doet denken ten tijde van het stevige Electric Café, met micro-edit glitch programmeerwerk dat past bij label Raster-Noton. Gastartiesten zijn onder meer Jamie Lidell en Alva Noto. Het album klinkt boos, ook inclusief de teksten, prima, zeker als de muziek die de artiest maakt in orde is. Dat is het geval hier. Het wordt vrij intens en minutieus gebracht en met een fijne uniekheid, ondanks dat het enigzins binnen het Kraftwerk universum valt.

Aanrader voor bijvoorbeeld user brooklyn, ook omdat we deze man live kunnen aanschouwen binnenkort op het Dekmantel festival en een aanrader voor alle electro liefhebbers eigenlijk.