Brian McKnight - From There to Here: 1989-2002 (2002)

Soul / R&B
Label: Motown

1. Let Me Love You (3:47)
  2. The Way Love Goes (4:37)
  3. One Last Cry (4:56)
  4. Love Is (4:28)

met Vanessa Williams

5. Crazy Love (4:02)
  6. On the Down Low (3:28)
  7. Still in Love (3:57)
  8. Anytime (4:05)
  9. The Only One for Me (3:32)
  10. You Should Be Mine (Don't Waste Your Time) (4:15)

met Ma$e

11. Back at One (4:23)
  12. 6-8-12 (3:59)
  13. Love of My Life (4:45)
  14. Home (4:24)
  15. The Way I Do (4:25)
  16. Over and over Again * (4:27)
  17. Thank You (For Saving My Life) * (3:07)

met Kyu-Chan Jo

18. When You Wanna Come * (5:18)

met Urban Xchange

totale tijdsduur: 1:03:03 (1:15:55)
avatar van Reijersen
Wilde deze ook al toevoegen, maar mn hoes was niet goed. Bedankt:D:D:D

avatar van Reijersen
Sommigen zullen hem ene ongelofelijk zwijmelzanger vinden, andere vind het wel leuk soms. Ik zelf vind dit één van de beter albums die ik heb. Al zijn bekende nummers van de tijdspanne op een rij. Toppers op dit album zijn: Back at One,6-8-12, Anytime, You Should Be Mine en Home. De rest van de nummers is gewoon erg goed. 4,5 ster.

Social_Mask
Allemaal erg goede nummers. One Last Cry is naar mijn mening zijn beste nummer. Echt meer dan de heflt van dit album is 4,5* - 5* waard. Is dan ook een verzameling, en ik hou van verzamelingen

avatar van Shelter
Ik vind dit de top van R&B samen met Donell Jones.
Goede zanger, mooie liedjes en mooie producties.