Cheap Trick - Music for Hangovers (1999)

Label: Rhino

1. Oh Claire (1:36)
  2. Surrender (4:18)
  3. Hot Love (2:45)
  4. I Can't Take It (3:16)
  5. I Want You to Want Me (3:45)
  6. Taxman, Mr. Thief (6:26)
  7. Mandocello (5:01)
  8. Oh Caroline (3:28)
  9. How Are You? (4:16)
  10. If You Want My Love (4:24)
  11. Dream Police (4:13)
  12. So Good to See You (3:35)
  13. The Ballad of T.V. Violence (5:42)
  14. Gonna Raise Hell (9:24)
avatar van Queebus
Nog geen berichten? Een jaar of 14 terug leerde ik de eerste albums van Cheap Trick kennen. Allemaal 5 sterren albums. Perfecte harde pop met veel Beatles invloeden, gouden melodieën en soms absurde teksten. Alleen de productie blijft achter. Cheap Trick moet je eigenlijk live horen en natuurlijk is er At Budokan maar eigenlijk moet je daarvoor het volledige concertserie hebben (Budokan!). Gelukkig is er ook nog een alternatief in de vorm van dit live album waarin de beste nummers een gedreven uitvoering krijgen. All killer no filler! Voor mij de perfecte Cheap Trick album op 1 zilveren schijfje al mis ik alleen Auf Wiedersehen. Hij is alleen bijna niet verkrijgbaar en ook niet te beluisteren op Spotify en Qobuz. Heb de cd via eBay gekocht vanuit de U.S.A. Mocht je hem tegenkomen niet twijfelen! Ik hoop dat ze nog een keer terugkomen naar Europa, ben er dan absoluut bij.