Marvin Gaye & Tammi Terrell - You're All I Need (1968)

Soul / R&B
Label: Motown

1. Ain't Nothing Like the Real Thing (2:20)
  2. Keep on Lovin' Me Honey (2:36)
  3. You're All I Need to Get By (2:56)
  4. Baby Don't Cha Worry (3:00)
  5. You Ain't Livin' Till You're Lovin' (2:52)
  6. Give In, You Just Can't Win (2:38)
  7. When Love Comes Knocking at My Heart (2:34)
  8. Come on and See Me (2:30)
  9. I Can't Help But Love You (2:52)
  10. That's How It Is (Since You've Been Gone) (3:05)
  11. I'll Never Stop Loving You Baby (3:25)
  12. Memory Chest (2:54)
avatar van Reijersen
Ook met dit album overtuigd het gouden soulduo. Meer dan zangmaatjes, het waren soulmates.
1. Ain’t Nothing Like the Real Thing – geweldig hoe ze bij elkaar passen. Sterke duo song en vrolijk
2. Keep on Lovin’ Me Honey – gaat verder waar ze bleven. Vrolijke vibe, goed duo
3. You’re all I Need to Get By – nog een stukje beter en daarmee terecht een grote hit geweest
4. Baby Don’t Cha Worry – subtieler dan voorgaanden
5. You Ain’t Livin’ Till You’re Lovin’ – nog wat extra lieflijk
6. Give In, You Just Can’t Win – wat meer een randje op de zang.
7. When Love Comes Knocking At My Heart – vult de dansvloer juist weer wat meer. Vrolijke swing
8. Come On and See Me – past perfect bij de rest van de plaat
9. I Can’t Help But Love You – ze zingen hier echt tot elkaar
10. That’s How It Is – ze missen elkaar
11. I’ll Never Stop Loving You Baby – eigenlijk niet het meest boeiende nummer van het album, maar misstaat ook niet per sé
12. Memory Chest – wordt best een mooi sfeertje neergezet.