Niels Geusebroek - Lines (2013)

Label: Cats Don't Swim

1. The Truth (3:27)
  2. When the Heart Is Here (3:39)
  3. Past Behind (3:17)
  4. With Every Heartbeat (2:49)
  5. Year of Summer [Acoustic] (3:45)
  6. Falling Down (3:49)
  7. Deep in the Water (3:19)
  8. Face Up and Fight (4:11)
  9. Don't Give Up (3:32)
  10. Helping Hand (3:47)
  11. All That I Am (3:50)
  12. Here am I (3:19)
  13. Who's Gonna (3:51)
avatar van Emile93
Ik heb bij The Voice Niels pas 'ontdekt'. Daar was hij een van mijn favorieten vanwege zijn aparte stem. Hij heeft al 2 best grote hits gehad (Year Of Summer en Take Your Time Girl), wat ik hem absoluut gun. Ik merkte alleen bij het beluisteren van dit album dat een heel album Niels achter mekaar veel te veel is. Ik heb het album in 3 stukken beluisterd. De stem van Niels gaat m.i. snel vervelen. Dat is jammer.
Nu over de nummers: er staat niet echt een uitschieter op. Het is allemaal best ok, maar niet bijzonder.
Al met al toch net iets meer dan een voldoende, maar ik zal deze plaat niet aanschaffen.
Favo nummer: Deep in the Water

avatar van bommel
Ook ik heb Niels "ontdekt"bij de Voice, en was meteen onder de indruk van zijn prachtige stem.
Bovendien lijkt hij me zeer sympatiek.
En nou blijkt hij ook nog mooie liedjes te kunnen componeren.
Ik vindt het een album, wat lekker wegluistert - relaxte muziek.
Een prachtig debuut.

avatar van bommel
Emile93 schreef:

Hier ben ik helemaal niet mee eens - na talloze luisterbeurten gaat het echt niet vervelen.
In tegendeel. Maar ja, smaken verschillen