Los Lobotomys - Los Lobotomys (1989)

Rock / Blues

4. Big Bone (6:54)
  5. Jorainbo (8:12)
  6. Lobotomy Stew (5:43)
  7. Little Wing (4:12)
  8. Smell Yourself (12:30)
  9. All Blues (6:13)
avatar van Lying Mouth
Toto kan mij gestolen worden maar dit is wel een aardig plaatje van heer Lukather.

avatar van vogelaar
Een leuk album voor de echte leifhebbers van Steve Lukather, ik denk dat je moete moet om deze cd aan te schaffen, als je'm nog kunt kopen.

Gelukkig ben ik wel in bezit van dit album

Roy
Dit is zeker niet alleen maar Steve Lukather en zijn bandje... wat dat betreft is de opgegeven titel wat misleidend. De Los Lobotomys waarmee Lukather zijn Candyman opnam had naast hem eigenlijk alleen nog maar David Garfield als oorspronkelijk bandlid.

Dit is de hobbyband Los Lobotomys, waarin Lukather "slechts" meespeelt. In feite is toetsenist David Garfield zo'n beetje de initiatiefnemer en de bezetting varieerde een beetje per optreden.

Deze opname is lekker los, met wat werk van andere artiesten en ook eigen nummers. Er wordt lekker op gemusiceerd.

Jarenlang torenhoog favoriet, maar maakt anno 2006 toch wat minder indruk op me. Nummers als Dismemberment (vergelijk met El Grupo 2005!!), Big Bone en Smell Yourself zijn ook nu nog wel sterk, het overige werk komt toch af en toe over als oeverloos gepiel. Voor de liefhebbers van deze muziek: luister eens naar Greg Mathieson & The Baked Potato Super live uit 1982. Zelfde soort muziek, maar dan wat minder gefreak. Eveneens een veredelde jam-sessie, maar over de hele linie een stuk sterker.

avatar van Lamontagne
Dit is een super plaat met vele muzikale hoogstandjes.

geweldig!!!!!!!!!!!!!

4,5 ster