Doe Maar - Hollands Glorie (2004)

Pop / Ska
Label: CNR

1. Sinds een Dag of Twee (32 Jaar) (3:21)
  2. Anita (3:29)
  3. Smoorverliefd (3:16)
  4. Ik Zou het Willen Doen (3:09)
  5. Te Laat (2:01)
  6. Politiekman (2:56)
  7. Nederwiet (6:52)
  8. Verdomme, Ik Doe het Wel Alleen (2:04)
  9. Dans met Mij (3:34)
  10. Mis (2:52)
  11. Rumba Saja (4:04)
  12. Wegwerpaansteker (3:04)
  13. Nix voor Jou (4:06)
  14. Dansen met Alice (2:45)
  15. Het Leven Gaat door / Er Verandert Niks (3:00)
  16. Wees Niet Bang voor Mijn Lul (2:12)
avatar van B.Robertson
B.Robertson (crew)
Hoe zat dat ook al weer, 'Wegwerpaansteker' is toch een rariteit die in ieder geval niet op het debuut staat? In ieder geval een uitstekend nummer. Ben niet zo'n grote Doe Maar fan, maar heb toch twee compilaties van ze in huis, en dat live-album dat je overal spotgoedkoop kon krijgen (Hees van Ahoy). Doe Maar klinkt vrij stevig in 'Verdomme, Ik Doe het Wel Alleen', een favoriet van mij. Andere favorieten zijn 'Te Laat' en 'Wees Niet Bang voor Mijn Lul'.

Dit is in feite een compilatie van de 1e 2 albums.

Leuk, maar niet echt speciaal, behalve inderdaad de toevoeging van wegwerpaansteker. (die ook te vinden is op Alles)