Rampage - Scouts Honor... by Way of Blood (1997)

Label: Elektra

1. Intro (1:58)

met DJ Scratch, Kareem en Storm

2. Flipmode Iz da Squad (6:40)

met Busta Rhymes, Lord Have Mercy, Serious en Spliff Star

3. Da Night B4 My Shit Drop (4:43)
  4. Talk of the Town (5:28)
  5. Get the Money and Dip (3:43)

met Busta Rhymes

6. The Set Up (4:08)
  7. Wild for da Night (5:16)

met Busta Rhymes

8. Flipmode Enemy #1 (7:12)

met Serious

9. Take It to the Streets (3:59)

met Billy Lawrence

10. Conquer da World (4:35)

met Meka

11. Hall of Fame (3:00)
  12. Niggaz Iz Bad (3:16)

met Serious

13. We Getz Down [Remix] (4:25)
  14. Rampage Outro (Medley) (1:47)

met Busta Rhymes, DJ Scratch, Dan Williamson, Jeremy Williamson, Puzzle, Rachelle Weston, Spliff Star en Webb

avatar van hiphopisntdead
Die cover is zo eng dat ik dit gewoon ga checken.

avatar van -marco-
Deze laatst bemachtigd en heerlijk album van rampage uit het flipmode kamp. Wellicht een van de betere uit het flipmode kamp!!

Hele album bevat achterlijk goede beats met wild for da night als uitschieter natuurlijk!!

avatar van principal2000
Album met 2 gezichten. Een aantal nummers zijn rauw en eigenlijk best goed. Maar helaas is het overgrote deel te vluchtig en bij eerste luisterbeurt(en) best lekker, maar na herhaalde luisterbeurten al stukken minder. Daarnaast staan er ook echt draken op zoals Take It To The Streets. Ik heb eigenlijk spijt van mijn aanschaf indertijd.

avatar van discipline
Wild for da Night