Roy Orbison - At the Rock House (1961)

Alternatieve titels: The Exciting Sounds Of | The Original Sound | Rock House Rockabilly

Label: Sun

1. This Kind of Love (2:08)
  2. Devil Doll (2:10)
  3. You're My Baby (2:04)
  4. Tryin' to Get to You (2:35)
  5. Its Too Late (1:57)
  6. Rock House (2:04)
  7. You're Gonna Cry (2:05)
  8. I Never Knew (2:19)
  9. Sweet and Easy to Love (2:10)
  10. Mean Little Mama (1:56)
  11. Ooby Dooby (2:09)
  12. Problem Child (2:20)
avatar van postman
Dit album heb ik als " The Exciting Roy Orbinson" uit 1974.
Een Engelse persing waarbij het nummer "Problem child" is vervangen door "Trying to get you".

avatar van Supersid
Best een lekker album, gemiddelde mag een pak omhoog!

avatar van jorro
Dit is wat mij betreft een wat tegenvallend Orbison album. De bite ontbreekt een beetje. Het zijn rechttoe rechtaan R&R nummers en ik mis die kenmerkende Orbison sound. Binnenkort nog eens beluisteren. Misschien mis ik dingen door de hittegolf die momenteel heerst.

avatar van spinout
Dit album bevat nummers uit 1956/1957, opgenomen in de Sun Studios in Memphis door Sam Phillips. Het is Orbison's eerste album. Uitgebracht omdat Orbison op dat moment succes had met zijn Momument Records nummers, zoals Only The Lonely. It's Too Late is vooral bekend denk ik in de Eric Clapton/Dominoes uitvoering.