Paramore - All We Know Is Falling (2005)

Pop / Punk
Label: Fueled by Ramen

1. All We Know (3:14)
  2. Pressure (3:06)
  3. Emergency (4:00)
  4. Brighter (3:43)
  5. Here We Go Again (3:46)
  6. Never Let This Go (3:40)
  7. Whoa (3:22)
  8. Conspiracy (3:42)
  9. Franklin (3:19)
  10. My Heart (3:59)
avatar van oruiz
aardige liedjes van deze jonge gasten; de oudste is 21 en de jongste 15

Richard-x
Toen ik dit bekeek dacht ik dat deze band best een goede aanvulling voor mijn I-pod collectie zou zijn in dit gerne, maar niets leek minder waar. De zangeres ziet er wel leuk uit en het geheel deed me een beetje denken aan Flyleaf [dat overigens een hele goede rockband is]
Maar dit van de buitenkant gezien..

Toen ik dit beluisterde skipte ik nummer naar nummer tot er een goed pakkend nummer aan zou komen, maar ineens stopte de cd. Het eindnummer. Sorry, maar ik snap echt niet wat ik met deze band moet. Het klinkt allemaal heel veelbelovend [die zangeres heeft wel een goede stem!] maar wordt nergens echt spannend of leuk. Echt heel jammer!

Ik geef het een 2*

Klinkt echt heel goed, mooie stem, leuke muziek.
K ben blij dat ik ze 5 juni in de HMH zie

zangeres heeft zeker een goede stem! helemaal als je naar haar leeftijd kijkt, al met een redelijk bandje, weinig vernieuwend maar luister opzich wel lekker weg

avatar van Ralph_Mennes
ja ik ben hier echt helemaal weg van..prachtige stem en qua muziek en stijl helemaal mijn ding. Wat mij betreft beter dan RIOT!.. vooral my heart trekt me enorm..maar dat zal puur smaak zijn

avatar van DecodePM
hoe meer ik het luister hoe beter het wordt, echt een geweldig album.

avatar van Eline_x3
geweldig album!! ben het nog steeds niet beu!

avatar van stoepkrijt
Wat een debuut! Ik had niet verwacht dat dit album zo goed zou zijn, maar het heeft me zeker verrast. De singles zijn heerlijk aanstekelijk (wat ik eigenlijk altijd wel van Paramore verwacht) en ook de rest van het album klinkt me heel goed in de oren!

De laatste paar nummers zijn wat rustiger en bevallen me toch wat minder. Het gegrunt in My Heart vind ik wat te overheersend op het eind.

Al met al een heel puik album!

(btw, in Never Let This Go denk ik steeds een harp te horen. Kan dat kloppen?)

Pritje
owhh dit album erg goed. Krijg er af en toe geen genoeg van. Ik krijg er soms zelf inspiratie van.

!Rebecca!
ik vind Emergency wel het beste nummer, al komt het wel steeds terug (gitaarintro's enz.)

avatar van Metalhead99
Gewoon een lekkere plaat.

Ik vind dit een prachtig 1e album.... Paramore is toch een geweldige band,
als je de gemiddelde leeftijd bekijkt van die band, is dat volgens mij rond de 18 jaar...
dat is dan toch heel goed gedaan ?

Hayley heeft een prachtige stem, de lyrics zijn sterk en goed geschreven door beide hayley en Josh.... Prachtige gitaarsolo's en goede instrumenten gebruikt in de nummers....
ik kan heerlijk gek doen op deze nummers.... of heerlijk naar hayley haar stem luisteren !

Ik vind elk nummer leuk en goed ! maar me favo's zijn : "All we know' "Emercency"" "Never let this go" "Conspiracy" en "My Heart"

4 sterren van mij

Ik wou ze nog geen 5 geven omdat ze nog heel jong zijn, en nog veeeeel kunnen leren.

Sectumsempra
"All We Know Is Falling".

And so they fell

perfect album dit, kan niet beter. brighter is toch zeker mijn favoriet gevolgd door my heart.