Ohmega Watts - The Find (2005)

Label: Ubiquity

1. Intro (2:03)
  2. Where It All Started (3:31)

met DJ DNA

3. That Sound (5:00)

met Lightheaded, The Procussions en Noelle

4. You Are Now Tuned In (4:00)

met Adam L en DJ Bombay

9. Your Love (3:13)

met Tiffany Simpson

10. Treasure Hunt (3:50)

met Sugar Candy

11. Groovin' on Sunshine (3:30)
  12. Interlude 2 (0:26)
  13. The Find (4:56)

met Stro the 89th Key

14. Saturday Night Live (3:13)

met Surreal en Sharlok Poems

21. Long Ago (3:40)

met Othello

22. Dream On (4:04)
avatar van waxs
Album heeft een lekker vibe en luistert prima weg, doet het vooral goed op de zonnige dagen

Laag cijfer heeft deze....toch 1 van de betere hip hop albums van de laatste tijd.

avatar van DarkoMarco
Ik had hoge verwachtingen, maar de CD valt toch erg tegen. De raps komen niet overal overtuigend tegen, en de producties zijn ook al niet zo tof.
Wel nog leuke nummers zijn:

- You Are Now Tuned In
- Mind Power
- The Find
- The Treatment
-Stay Tuned

Maar nummers waar alleen de productie te horen te zijn, kan ik niet diggen. Niet omdat het slecht is, maar dit niet mijn stijl is
De teksten vind ik ook al niet zo geweldig, en eerlijk gezegd vind ik de gast-artiesten nog beter dan Ohmega Watts zelf.

Zoals bij 'You are now tuned in' dit is nog wel een lekker nummer, met leuke gast artiesten net als 'The Treatment'!

Helaas blijft het over de gehele lijn niet interessant. Het klinkt bij sommige stukjes wel leuk, maar veel klinkt het zelfde, waardoor alles wat eentonig word en saai.

*2.5