Britney Spears - B in the Mix (2005)

Alternatieve titel: The Remixes

Pop / Dance
Label: Jive

1. Toxic [Peter Rauhofer Reconstruction Mix] (6:46)
  2. Me Against the Music [Justice Remix] (4:01)
  3. Touch of My Hand [Bill Hamel Remix] (5:19)
  4. Breathe on Me [Jacques Lu Cont's Thin White Duke Mix] (3:56)
  5. I'm a Slave 4 U [Dave Audé Slave Driver Mix] (5:51)
  6. And Then We Kiss [Junkie XL Remix] (4:28)
  7. Everytime [Valentin Remix] (3:26)
  8. Early Mornin' [Jason Nevins Remix] (3:39)
  9. Someday [I Will Understand) (Hi-Bias Signature Radio Remix] (3:46)
  10. ...Baby One More Time [Davidson Ospina 2005 Remix] (4:38)
  11. Don't Let Me Be the Last to Know [Hex Hector Club Mix] (8:15)
  12. Stronger [Mac Quayle Mixshow Edit] *
  13. I'm Not a Girl, Not Yet a Woman [Metro Mix] *
  14. Someday [I Will Understand) (Gota Remix] *

met MCU

avatar van Luigi-ish
Grappigheid, ik keek net op de artist pagina http://www.musicmeter.nl/artist/2025 van Britney en zag dat dit haar 'best-rated' album is op music meter.

Ontopic: Mijn favoriete remixes zijn nog steeds die van Toxic (#1), Touch of My Hand en And Then We Kiss (#3), hoewel het geen remix is.

avatar van oruiz
jowietje schreef:
Was fan van Britney, heb alle albums, allemaal leuk. Maar dit is echt niks lelijkste album ooit en daar geef je dan 20 euri's voor uit

nee haar andere albums waren inderdaad veel beter dan deze

Oke ,, Britney is de laatste tijd op het verkeerde spoor [ dankzij Mnr Federline ] maar haar muziek blijft klinken.
Vroeger was ik een echte Britney-fan.
Dat is er een beetje vanaf gesleten maar haar liedjes blijven leuk.
3.5*

avatar van Oz-Sharon
x_ShamieeJ schreef:
Vroeger was ik een echte Britney-fan.
Dat is er een beetje vanaf gesleten maar haar liedjes blijven leuk.
3.5*

Je hebt helemaal gelijk ik zag haar laatst bij een show en ze leek net een ontplofte popoenetje met zwart haar

avatar van *San*
misschien moet britney spears is een neiuw album uitbrengen in plaats van alleen maar te zeuren en met paris hilton uittegaan ,, deze cd komt nou alweer uit 2005.. Kom Op Brit breng is een niiuwe

Bij mijn album van Greatest Hits zit nog een extra cd-tje met 6 remixen van een paar nummers van haar... en nu ook nog weer een remix-album ?

avatar van luc011190
Me Against the Music [Justice Remix]

Hé, mijn favoriete Britney-nummer !

avatar van seanpuffy
verhoogd naar 3.5

avatar van *San*
Britney, Word snel weer beter zodat je ons van je nieuwe muziek kan laten genieten. Ze moeten je allemaal met rust laten en je de tijd geven. En dan hoop ik dat je weer met een nieuw album komt. Met een album zoals dat we je weer kennen!! Kom op Brit!

avatar van Wib0__
1,0
*San* schreef:

Zou het helpen?!

Wib0__ schreef:

Zou het helpen?!

Ja

Maar een goede remix album!
Vooral Toxic,,Breathe On me en And The We Kiss

avatar van chaotic20
Het heeft geholpen

avatar van friday the 13 th
Fantastisch leuk, trendy en erg lekker album. Zo goed als alle songs zijn goed gemixed.

avatar van friday the 13 th
I'm a slave 4 u vind ik het leukst geremixt

avatar van Waste Management
And Then We Kiss klinkt heerlijk in de oren!!!