BRZZVLL - Happy Life Creator (2011)

Belgiƫ

met Gregory Frateur

8. Outro
  9. Deep Sauce
avatar van essence
Deze Belgische formatie gaat zo een beetje door waar Wizards of Ooze zijn gestopt. En laat die nu net één van mijn favoriete Belgische bands ever zijn.
En de opvolging is voor mijn nog niet volop verzekerd maar deze plaat belooft alvast heel veel goeds!
We krijgen hier te maken met topmuzikanten. Heel goed op elkaar ingespeeld en duidelijk met veel plezier. Zoals bij de Wizards krijg je een jazzy sound, volgestouwd met funky licks, dwingend drumwerk en het nodige gefreak op zijn tijd.
Yep, ik hou deze mannen heel goed in de gaten. Een nieuwe Wizards of Ooze gaan we wrschlk nooit meer krijgen, maar deze bende komt aardig in de buurt.