The Bob Crewe Generation - Music to Watch Girls By (1967)

Label: Dynovoice

1. Anna (3:09)
  2. A Felicidade (Theme from Black Orpheus) (2:37)
  3. Theme from a Man and a Woman (3:21)
  4. Let's Hang On (3:09)
  5. Music to Watch Girls By (2:41)
  6. Concrete and Clay (3:01)
  7. Theme for a Lazy Girl (3:09)
  8. A Lover's Concerto (2:31)
  9. Girls on the Rocks (2:40)
  10. Winchester Cathedral (2:29)
avatar van teus
Wat een heerlijke muziek eigg
En dan speciaal de song Music To Watch Girls By
Mij ook bekend in een uitvoering van Herb Alpert
Weet niet beter of deze van Bob Crewe is de orginele
Mss heeft iemand meer informatie?

avatar van wibro
Voor het eerst heb ik "Music to Watch Girls By" gehoord in de uitvoering van The Bob Crewe Generation. Ook de beste uitvoering trouwens. Later in de uitvoering van Andy Williams. Ik denk dat die van Bob Crewe toch wel de originele is. De uitvoering van Herb Alpert in ieder geval niet.

avatar van teus
wibro schreef:

Oké bedankt voor je snelle reactie
Ja die van Andy Williams ken ik ook, niet alleen vocals toegevoegd , ook het tempo wat opgeschroefd
Maar met je eens, geef mij ook maar die van Bob
Crewe