Skylar Grey - Don't Look Down (2013)

Label: Interscope

1. Back from the Dead (4:23)

met Big Sean en Travis Barker

2. Final Warning (3:40)
  3. Wear Me Out (3:30)
  4. Religion (3:09)
  5. C'mon Let Me Ride (3:38)

met Eminem

6. Sunshine (3:46)
  7. Pulse (3:39)
  8. Glow in the Dark (3:44)
  9. Shit, Man! (3:27)

met Angel Haze

10. Clear Blue Sky (3:49)
  11. Tower (Don't Look Down) (4:02)
  12. White Suburban (4:43)
  13. Love the Way You Lie, Part III [Original Demo] * (4:11)
  14. Ticking Time Bomb * (4:14)
  15. Weirdo * (2:37)
  16. Beautiful Nightmare * (3:29)
avatar van Anne Maaike
Fijne zangeres toch wel Skylar Grey, lang uitgekeken naar dit album. Voor het eerst kennis mee gemaakt toen ze een feature (destijds nog onder de naam Holly Brook) deed op Fort Minor's Where'd You Go?. Maar was daarna al snel weer bij mij in de vergetelheid geraakt tot ze onder andere een feature (onder de naam Skylar Grey) deed op Diddy-Dirty Money's Coming Home en I Need A Doctor van Dr. Dre en Eminem. Ook heeft ze meegeschreven aan Eminem's Love The Way You Lie.

En nu zijn zijn we beland bij Don't Look Down haar eerste officiële album onder de naam Skylar Grey. En het is best een fijne plaat geworden. De features zijn niet van een heel bijzonder niveau, maar dat is ook niet nodig. Skylar Grey weet dit album prima te dragen.

avatar van dynamo d
Love the Way You Lie, Part III met Skylar Grey op zang en piano is heel mooi! Hopelijk wordt er een gemakkelijker verkrijgbaar album uitgebracht waarop ook I Need A Doctor en de bonus tracks van Don't Look Down staan.