Backstreet Boys - In a World Like This (2013)

Label: BMG

1. In a World Like This (3:39)
  2. Permanent Stain (3:55)
  3. Breathe (3:50)
  4. Madeleine (4:05)
  5. Show 'Em (What You're Made Of) (3:44)
  6. Make Believe (4:46)
  7. Try (3:21)
  8. Trust Me (3:47)
  9. Love Somebody (3:25)
  10. One Phone Call (3:51)
  11. Feels Like Home (3:26)
  12. Soldier (3:53)
  13. Hot, Hot, Hot * (3:26)
  14. Light On * (4:05)
  15. In Your Arms * (3:46)
  16. Take Care * (3:26)
  17. In a World Like This [Live in Japan] * (3:53)
  18. Show 'Em (What You’re Made Of) [Live in Japan] * (4:12)
  19. Show Me the Meaning of Being Lonely [Live in Japan] * (4:00)
  20. Love Somebody [Live in Japan] * (3:56)
  21. The One [Live in Japan] * (3:43)
  22. Breathe [Live in Japan] * (3:55)
avatar van Darkzone
Mijn vrouw was van begin af aan fan van BSB (voor ik haar leerde kennen), maar bij de laatste 2 albums was de liefde al verdwenen. Maar met de titeltrack zou de liefde wel weer eens terug kunnen keren, aangezien dat toch ouderwets vertrouwd aanvoelt.

avatar van Harlequin
De titeltrack vind ik erg lekker, word ik altijd vrolijk van. Ook nummer 5 is een nice nummer. De rest is tsja... backstreet boys

erg onderschat album heb ze live gezien in maart was geweldig de nummers klonken ook lekker

1,5
Heb de titeltrack ook geluisterd, maar daar werd ik niet vrolijk van. Een der best verkopende acts ter wereld dit, maar met goede popmuziek heeft het allemaal maar bar weinig te maken.