Sing Me the Songs (2013)

Alternatieve titel: Celebrating the Works of Kate McGarrigle

Folk
Label: Nonesuch

1. Rufus Wainwright, Martha Wainwright, Anna McGarrigle, Jane McGarrigle, Lily Lanken, Sylvan Lanken, Dane Lanken, Sloan Wainwright en Greg Prestopino - Kiss and Say Goodbye
  2. Rufus Wainwright, Martha Wainwright, Jenni Muldaur en Teddy Thompson - Southern Boys
  3. Norah Jones, Martha Wainwright en Rufus Wainwright - (Talk to Me of) Mendocino
  4. Rufus Wainwright, Anna McGarrigle, Emmylou Harris, Martha Wainwright, Krystle Warren, Lily Lanken en Jane McGarrigle - Entre Lajeunesse et la Sagesse
  5. Martha Wainwright, Lily Lanken, Anna McGarrigle en Jane McGarrigle - Matapedia
  6. Rufus Wainwright en Emmylou Harris - I Eat Dinner
  7. Jimmy Fallon - Swimming Song
  8. Teddy Thompson - Saratoga Summer Song
  9. Martha Wainwright - Tell My Sister
  10. Krystle Warren - I Don't Know
  11. Rufus Wainwright, Martha Wainwright, Anna McGarrigle, Jane McGarrigle, Dane Lanken,, Lily Lanken en Greg Prestopino - First Born
  12. Emmylou Harris, Anna McGarrigle, Krystle Warren en Martha Wainwright - Heart Like a Wheel
  13. Antony Hegarty - Go Leave
  23. Jenni Muldaur, Teddy Thompson, en Greg Prestopino - Come Back Baby
  24. Rufus Wainwright - Oliver
  25. Robert Charlebois, Rufus Wainwright en Martha Wainwright - Dans le Silence
  26. Anna McGarrigle, Lily Lanken en Martha Wainwright - Jacques et Gilles
  27. Martha Wainwright, Rufus Wainwright, Dane Lanken en Sylvan Lanken - All the Way to San Francisco
  28. Peggy Seeger - Tell My Sister
  29. Chaim Tannenbaum - Travelling on for Jesus
  30. Linda Thompson en Richard Thompson - Go Leave
  31. Emmylou Harris, Anna McGarrigle en Lily Lanken - Darlin' Kate
  32. Anna McGarrigle, Chaim Tannenbaum, Rufus Wainwright en Martha Wainwright - Dink's Song
  33. Ensemble - Love Over and Over
  34. Kate McGarrigle - I Just Want to Make It Last [Home Demo]
avatar van Oldfart
Zus, familie, zoon, dochter, vrienden.
Dubbel cd; 3 herinneringsconcerten ten bate van de Kate McGarrigle Foundation.
Benieuwd of het muzikaal ook enige meerwaarde heeft ten opzichte van de originele uitvoeringen.
In ieder geval een fraaie selectie songs uit het oeuvre van de McGarrigle zusters.

een voorproefje

Een mooi eerbetoon met als enige commentaar dat het wel heel erg veel nummers zijn wat het tot een behoorlijk grote brok McGarrigle maakt. Op zich niet erg maar dan luister ik net even liever naar de studioversies.

avatar van Oldfart
Dus je hebt hem al beluisterd Eric?