L.A. Guns - L.A. Guns (1988)

Label: Geffen

1. No Mercy (2:47)
  2. Sex Action (3:42)
  3. One More Reason (3:07)
  4. Electric Gypsy (3:25)
  5. Nothing to Lose (4:11)
  6. Bitch Is Back (2:53)
  7. Cry No More (1:18)
  8. One Way Ticket (4:20)
  9. Hollywood Tease (2:52)
  10. Shoot for Thrills (4:30)
  11. Down in the City (3:54)
Ozric Spacefolk
Debuut cd van deze tegenhanger van Guns n Roses... Het rockt allemaal alleraardigst... Tracii Guns doet voor mij niet onder voor Slash en ik vind Phil Lewis als zanger prettiger dan Axl...

Ozric Spacefolk
One Way Ticket is echt een waanzinnig mooie ballad, tussen al het sleazegeweld in....

avatar van vielip
Ik hoorde afgelopen week Electric gypsy op de radio voorbij komen. Geweldig nummer! Ik heb alleen Cocked & loaded van ze maar ga dit debuut toch ook maar eens opsnorren geloof ik.

avatar van vielip
Vandaag dan eindelijk op de kop weten te tikken op een platenbeurs in Zwolle. Morgen eens lekker op m'n gemak naar luisteren.

avatar van Metalhead99
Inmiddels al aan toegekomen? Ik heb hem deze middag nog eens een aantal keer beluisterd en het blijft een fijn plaatje.
De plaat knalt gelijk uit de speakers door het catchy en lekker rockende nummer No Mercy en vervolgt als een lekker sleazy plaatje met nummers als Sex Action en Electric Gypsy.
Daarnaast laten de mannen van L.A. Guns ook horen dat ze gevoelig kunnen zijn met het prachtige instrumentale Cry No More en vervolgens de ballad One Way Ticket.
Het enige probleem is eigenlijk dat de productie met niet precies bevalt. Het is het gewoon nét niet. Ik heb het idee dat de productie wel iets vetter had kunnen zijn. Vooral voor een plaatje dat pas eind jaren '80 uitkwam. Afijn, er is verder gelukkig nog genoeg te genieten aan deze plaat

avatar van vielip
Ja, ben er inmiddels aan toegekomen. Heerlijk debuut! Die produktie heb ik niet zoveel moeite mee eerlijk gezegd. Oké, het had inderdaad wat voller of vetter gemogen maar ach...ik stoor me er geenszins aan. Om heel eerlijk te zijn vind ik er geen slecht nummer tussen staan. One way ticket is trouwens een pracht ballad! Dat konden deze mannen verrekte goed. Ga maar na; op het volgende album staat het prachige The ballad of Jayne.

avatar van Germ
Germ (crew)
Wat een feest is dit album, sleaze rock in optima forma. Opvolger Cocked & Loaded is zelfs nóg een tandje beter!

avatar van Germ
Germ (crew)
Halfje erbij, dit is echt een heerlijke schijf. Beter is er in het genre niet gemaakt.