Kindred the Family Soul - In This Life Together (2005)

1 stem

Soul
Label: Sony

1. It's Kindred (Intro) (1:04)
  2. Thru Love (4:04)
  3. Turn It Up (3:13)

met Archie Eversoul

4. Do You Remember (4:08)
  5. Where Would I Be (The Question) (4:49)
  6. Woman First (4:05)
  7. Let It All Go (4:08)
  8. Sneak a Freak (3:44)
  9. Message to Marvin (3:45)

met The Last Donna

10. The Quote (Interlude) (0:26)
  11. As of Yet (3:20)
  12. Aja's Mom (Interlude) (0:34)
  13. Struggle No More (3:34)

met India Arie

14. Who's Gonna Comfort You (Definition) (3:32)
  15. My Time (5:09)
  16. In This Life Together (3:42)
  17. Husband My Daddy (Interlude) (0:16)
  18. Bed Time Story (4:14)
avatar van Reijersen
Nog niet gehoord. Was helemaal gek van hun eerste album. Ook op deze site te vinden. Heerlijke soul. Iemand die het wel al gehoord heeft??

avatar van Reijersen
Is toch een beetje een herhalings-recept. Een goed recept dat wel. En nu bij een groter label. TOch zullen ze nooit de aandacht krijgen die ze misschien wel verdienen. Zolang ze goeie cd's blijven afleveren vind ik het best, volg ze toch wel. 4 ster.

Martino
Wat ik altijd zo jammer vind aan dit soort albums is dat zo van de gospel-lyrics gebruiken. Dat kan ik erg slecht uitstaan: "God Allemachtig"dit en "Jezus Christ" zo. Dat komt bij mij nooit ten bate van de muziek. Maar als de artiest zich daar goed bij voelt, hun keuze. Maar iets dat ik graag achterwege laat.
De producties en de zang zijn erg goed, dat moet ik wel zeggen. Dat nummer met India.Arie is bijna geweldig. Alleen de lyrics staan me niet aan. 3 sterren.

avatar van Reijersen
Gospel/soul, dat is wat Kindred the Family Soul maakt. En tsja, tekstueel wordt het dan af en toe wel wat eentonig en heb je af en toe zoiets van "pffff, nou weet ik het wel."
Vocaal zit het wel weer sterk in elkaar en dat nummer met India.Arie is inderdaad helemaal geweldig.