Drenge - Drenge (2013)

Label: Infectious

1. People in Love Make Me Feel Yuck (1:50)
  2. Dogmeat (2:22)
  3. I Want to Break You in Half (1:51)
  4. Bloodsports (2:32)
  5. Backwaters (3:12)
  6. Gun Crazy (2:06)
  7. Face Like a Skull (3:32)
  8. I Don't Want to Make Love to You (2:48)
  9. Nothing (3:40)
  10. Bye Bye Bao Bao (1:10)
  11. Let's Pretend (8:03)
  12. Fuckabout (4:15)
avatar van repelstefan
Hoorde een tijd terug een paar nummers op hun https://soundcloud.com/drenge. Inmiddels kun je daar de eerste 5 tracks luisteren. Vind het lekker klinken, lekker uptemo no-nonense rock. Op het label van Alt-J, Local Natives en These New Puritans is trouwens niet verkeerd voor een debuutalbum.

avatar van Motdattan
Vooral Bloodsports maakt mij zeer benieuwd naar dit album. Hun optreden op Best Kept Secret was ook lekker. No-nonsense rock is het zeker.

avatar van Djarune
Gitaar een stuk meer aanwezig dan de zang. Zeg maar back to the 90s

avatar van mr-mucho
Vuige indie rock. Altijd fijn om een bandje als Drenge te verwelkomen in het hedendaagse muzieklandschap. Niks vernieuwend, maar scheurende gitaren met een sterke stem en stevige drums zijn altijd welkom.

avatar van JVT
JVT
Ik heb er slechts enkele nummers van gehoord, maar dit klinkt errug lekker!!

avatar van arcade monkeys
Lekker pretentieloos gitaargeram, enkel jammer van de zang die me op bepaalde momenten niet kan charmeren. De laatste twee nummers zijn met voorsprong de beste.

avatar van JVT
JVT
Het nieuwe album is ondertussen uit en die is nog n pak beter. Zeker checken!