Beastie Boys - Some Old Bullshit (1994)

Punk
Label: Grand Royal

1. Egg Raid on Mojo (1:41)
  2. Beastie Boys (0:56)
  3. Transit Cop (1:18)
  4. Jimi (2:06)
  5. Holy Snappers (1:22)
  6. Riot Fight (0:30)
  7. Ode to .... (1:33)
  8. Michelle's Farm (1:38)
  9. Egg Raid on Mojo (1:20)
  10. Transit Cop (1:21)
  11. Cooky Puss (3:19)
  12. Bonus Batter (2:21)
  13. Beastie Revolution (5:09)
  14. Cooky Puss (3:20)
avatar van Raspoetin
wat voor een beastie boys album is dit dat deze laag wordt beoordeeld?

Electro_
Er zijn ook wel mensen die niet van de Beastie Boys houden hoor. (o.a. ik ) (die stem is niet van mij hoor.)

Snowman
Hier waren ze nog een Punk band geen Rap groep dat zal de reden zijn.

avatar van Fza
Fza
Egg Raid on Mojo blijft een leuk nummer verder is het niet veel aan.

Snowman schreef:
Hier waren ze nog een Punk band geen Rap groep dat zal de reden zijn.

Cooky Puss is hun eerste hiphopnummer. En wat voor een binnenkomer.

vette plaat, coole hardcore punk zoals die hoorde te klinke in de '80s

avatar van vin13
De wording van een band met een meisje in hun gelederen, klinkt knullig en spontaan en vooral lachen met Cookie Puss. Latere Check your head is de volwassener versie van de Beasties.

avatar van MAS
MAS
Hoewel de Punk-cultuur mij altijd heeft geïntrigeerd heb ik de ballen verstand van de muziek. Ik kan dan ook niet beoordelen of dit voor punk begrippen goed of slecht is. Ik zelf kan op zich wel genieten va het enthousiasme, de energie en de humor van de Beastie Boys op deze plaat maar echt goed vind ik dit niet.