Frank Ocean - unreleased, MISC (2013)

R&B

12. Pyrite (Fool's Gold)
  13. Scared of Beautiful
  14. Wise Man
avatar van Rene1979
Deze is enkel op vinyl te krijgen.. Geen id waar en of dit een gratis download is ..

avatar van Silky & Smooth
Is het al wel uit dan?

avatar van Rene1979
Ik heb de andere twee ook op vinyl.. Je kunt ze alledrie hier krijgen..

Frank Ocean - unreleased, MISC. 2LP | Vinyl Digital Webshop - vinyl-digital.com

avatar van Soundbites
Wise man is wel een goed nummer weer.

Echt alleen op vinyl te verkrijgen?! Dat is mij toch een partij raar. Zijn volgende album zal zeker alleen op 8track uitkomen.

avatar van keijzm73
Soundbites schreef:

Gehehe.. Tuurlijk niet. De digitale versie circuleert reeds 5 dagen op het net! Zal misschien niet de bedoeling zijn geweest, maar hou dat maar eens tegen in deze tijd.

Mata
Het nummer White is niet met John Mayer toch? Want die is wel uitgekomen op zijn album. Is dit niet het nummer White van The OF Tape Vol. 2?

avatar van Soundbites
Wat ehm is er met dit album eigenlijk aan de hand?

avatar van luc011190
Ik heb deze - is een bootleg, niet officieel, heel pixelig geprinte hoes, matige kwaliteit audio. Tof om te hebben, maar niet echt. Dezelfde guys hebben ook die eerste mixtape van Ocean op vinyl uitgebracht.