Piet Veerman - Piet Veerman (1987)

Label: CBS

1. Sailin' Home (4:39)
  2. Barely Holding On (2:53)
  3. Think About the Good Times (3:43)
  4. The Town Were You Was Born (4:20)
  5. All That You Gould Be (3:09)
  6. Dream Away (4:12)
  7. Hard Way of Livin (4:14)
  8. Point of No Return (3:35)
  9. Almost over You (3:43)
  10. Walking Together (4:38)
luisteraart
Moet dat eerste liedje niet 'Sailin' Home' heten?

Dat nummer is nog best 2 sterren waard. De rest ken ik niet.

avatar van HammerHead
luisteraart schreef:
Moet dat eerste liedje niet 'Sailin' Home' heten?

Uiteraard, gelijk aangepast.

avatar van Kos
Kos
Ik vind hem altijd zo geniaal playbacken.

avatar van starbright boy
Ik vind vooral zijn armbewegingen passioneel.

avatar van papsie
" Sailin' home ", " Walking together ", " Point of no return steken er bovenuit. Piet Veerman heeft een warme, rustige stem zodat dit een LP is om in de stille avonduren te spelen.

avatar van Bartjeking
Ultieme jeugsentiment dit!. Sailin'Home van Piet Veerman en Europe met the final countdown zijn zo'n beetje de eerste nummers die ik als peuter op tv meekreeg en die ik keer op keer wilde horen.

Gelukkig is het allemaal nog goedgekomen met me. Volgens mij is sailin' home oorspronkelijk een joegoslavisch nummer, maar ik kan me vergissen.

Bartjeking schreef:

Dit klinkt alsof je je moet schamen om Piet Veerman.
Maar hij is toch wel met afstand de beste zanger die Nederland ooit heeft gehad lijkt mij?

avatar van Bartjeking
So, da's een ouwe koe . Maar hoef je je zeker niet voor te schamen. Prima zanger (de beste durf ik niet te zeggen; da's een discussie die geen eind kent als ik daaraan begin), prima liedje nog steeds. Maar als ik het nu voor het eerst zou horen (zonder de nostalgie-factor) dan zou het nooit in mijn playlistje terecht komen; dat bedoelde ik denk ik in 2009.

Sowieso nergens voor schamen op muziekgebied....al zijn er wel grenzen natuurlijk.

avatar van MarkS73
Bartjeking schreef:

Wel leuk dat je 14 jaar later nog steeds hier bent om een antwoord te geven

Piet Veerman is wel zon grens