Willie Sugarcapps - Willie Sugarcapps (2013)

Roots

8. Poison
  9. Trouble
  10. Up to the Sky
kistenkuif
Porchsongs door Will Kimbrough, Anthony Crawford, Savana Lee, Grayson Capps en Corky Hughes. Dit zijn niet de minste muzikanten in de wereld van alt.country en americana. Ze zijn bij elkaar gaan zitten op de veranda en gewoon zonder vooropgezet plan begonnen met muziek te maken. Hun stemmen passen wonderwel, gitaren en banjo leggen een tapijt en het ritme wordt stampvoetend aangegeven. Simpeler kan bijna niet. En het werkt! Een verademing in deze tijden van muzikale overproductie en stroboscoop acts.

Fijn spul. Echter voor porch country is dit nog wel behoorlijk glad. Niet netjes, gewoon duidelijk en helder opgenomen Wel erg fijne samenzang en gezelligheid alom.