Lordi - Get Heavy (2002)

Finland
Rock / Metal
Label: BMG

1. Scaretic Circle Gathering (1:02)
  2. Get Heavy (3:01)
  3. Devil Is a Loser (3:29)
  4. Rock the Hell Outta You (3:06)
  5. Would You Love a Monsterman (3:02)
  6. Icon of Dominance (4:35)
  7. Not the Nicest Guy (3:13)
  8. Hellbender Turbulence (2:46)
  9. Biomechanic Man (3:22)
  10. Last Kiss Goodbye (3:07)
  11. Dynamite Tonight (3:13)
  12. Monster Monster (3:23)
  13. 13 (1:06)
avatar van jedimaster
Devil Is a Loser is een mooi nummer.

De cd is voor de rest ook wel aardig hoor (zolang je de band maar niet al te serieus neemt )

Toppers: Get heavy, Devil Is a Loser, Rock the Hell Outta You, Would You Love a Monsterman, Monster Monster

Wel leuke cd om zo af en toe te draaien dus [3.5]

avatar van Sanderkeuh
Icon of Dominace. :'-) Geweldig liedje.
Devil Is a Loser, Would you Love a Monsterman, Rock the Hell Outta You zijn ook mooi.
Rest is niet slecht, maar ook niet echt geweldig.

Tochwel een verdiende 3.5.

Sterker nog ik vindt ze allemaal heel goed.

avatar van Sanderkeuh
Kleine review:

Scaretic Circle Gathering is een leuke intro voor dit album, maar ik zou het niet erg vinden dat het was weggelaten.
Met Get Heavy en Devil is a Loser vliegen ze erin.
Dan een paar rusterige nummers, maar daardoor zijn ze zeker niet slechter.
Hellbender Turbulence, Biomechanic Man, Last Kiss Goodbye en Dynamite Tonight zijn helaas niet zo goed.
Monster Monster is dan wel weer een goed nummer, en 13 is een vreemde maar originele outro om dit album te beëindigen.

Ik vond het jammer dat het album al weer afgelopen is, zaten paar minderen tussen maar ook wel aardig wat sterken.

*3.5

avatar van Wyverex
Wat een nostalgieplaatje! Ben misschien nog geen twintig, maar als 12 jarige kreeg ik maar geen genoeg van Lordi. Ik hield er zo van dat ik naar niets anders luisterde! Ik ben Lordi nu wat ontgroeid, maar stiekem vind ik het nog allemaal echt leuk om naar te luisteren. Zelfs de nieuwe albums! Ik heb aan de eerste drie echt mooie herrineringen. Dingen waar ik soms een verschrikkelijke heimwee naar heb. En dat is vooral waarom ik deze plaat (en Lordi in het algemeen) zo goed vind .