Flying Colors - Live in Europe (2013)

Label: Music Theories

1. Blue Ocean (7:29)
  2. Shoulda Coulda Woulda (6:05)
  3. Love Is What I’m Waiting For (5:21)
  4. Can’t Find a Way (6:02)
  5. The Storm (6:02)
  6. Odyssey (6:52)
  7. Forever in a Daze (4:28)
  8. Hallelujah (5:18)
  9. Better Than Walking Away (5:02)
  10. Kayla (7:05)
  11. Fool in My Heart (3:46)
  12. Spur of the Moment (1:26)
  13. Repentance (5:06)
  14. June (5:58)
  15. All Falls Down (3:54)
  16. Everything Changes (8:04)
  17. Infinite Fire (12:17)
avatar van Metalhead99
De show was opgenomen in de 013 in Tilburg, dus zij die erbij waren kunnen zichzelf misschien nog terug zien.

Ik ben nu naar deze mooie 3lp aan het luisteren. En ik kan mij heel goed voorstellen dat de mensen die erop deze avond in Tilburg erbij zijn geweest een prachtig concert hebben gehoord!

avatar van Pink
Heb ook de 3 LP set + de blu-ray, ik was erbij vorig jaar en dit is een prachtig souvenir van een geweldig concert.

avatar van The_CrY
Ik kan mezelf inderdaad vinden aan het eind van het concert tijdens de aftiteling. Heb de DVD zelf nog niet gezien en de CD nog niet gehoord, maar het concert zelf was geweldig en ik ben zeker benieuwd naar deze uitgave.

avatar van B.Robertson
B.Robertson (crew)
Prima live-album, erg sfeervol. Mooi dat ze Odyssey van Dixie Dregs spelen. Verder hier het aparte verschijnsel dat ik het eerste live-album van Flying Colors liever hoor dan de tweede, maar het tweede studio-album liever heb dan het debuut.