Abbhama - Alam Raya (1978)

1 stem

Indonesiƫ
Uitgebracht in eigen beheer

1. Kembali (4:37)
  2. Asmara (2:57)
  3. Alam Raya (3:42)
  4. Karam (3:53)
  5. Keriadaan Yang Ada (5:24)
  6. Terlenia (3:04)
  7. Air (4:34)
  8. Malam (3:54)
  9. Indonesia (7:41)
  10. Ibu (4:16)
avatar van Metalhead99
Een zoet progressief rock album uit Indonesië. De vocalen klinken erg en hetzelfde geldt voor de instrumentatie. Er word nog best goed gespeeld door deze obscure groep die maar één album uitbrachten.
Het album is mooi symfonisch en een nummer als "Malam" is soms zelfs nog wel bombastisch te noemen. Het is wel duidelijk dat de makers naar bands als Yes en Electric Light Orchestra hadden geluisterd.

Dit album was zelfs in thuisland Indonesië niet bekend en er scheen in die tijd haast geen publiek voor deze muziek te zijn in Indonesië.
Oprichter en keyboard speler Iwan Madjid zou later de band WOW! oprichten waarmee hij wel mainstream succes in Indonesië had.