Emerald Rain - Perplexed in the Extreme (2001)

Canada
Label: Frontiers

1. You (4:24)
  2. Open Up Your Eyes (3:53)
  3. Badlands (3:48)
  4. Wasted Time (4:19)
  5. Numb (4:18)
  6. You Do It to Yourself (4:23)
  7. Just Like Anyone (5:15)
  8. Is This Love (3:58)
  9. Until You're Blind (4:17)
  10. Live It All Again (4:31)
DutchViking
Zeer matig AOR-album. De band heeft te weinig eigen smoelwerk om goede platen af te leveren. Er wordt driftig gespiekt bij een band als Harem Scarem. Nee, deze plaat laat ik links liggen. Als ik dit wil horen, luister ik wel ergens anders naar.

0,5
Inderdaad een zeer matige - zeg maar gerust slechte - plaat. Ook de hoes is een slap aftreksel van dit album: http://www.musicmeter.nl/album/35925\

Sterker nog, de hoes is een exacte kopie! Het ontbeert de band daarnaast op alle vlakken aan een eigen geluid.

Dit moet wel een van mijn beroerdste luisterervaringen zijn van de laatste jaren. Ik raad het derhalve ook niemand aan om deze plaat te gaan luisteren. Ik zou een 0 uit willen delen, maar dat gaat helaas niet! Dan maar een 0,5 Conclusie: extreem waardeloos!