Madonna - MDNA World Tour (2013)

Label: Interscope

1. Virgin Mary (Intro) (5:46)
  2. Girl Gone Wild (3:58)
  3. Revolver (3:52)
  4. Gang Bang (5:55)
  5. Papa Don't Preach (1:50)
  6. Hung Up (3:48)
  7. I Don't Give A (5:28)
  8. Best Friend (3:20)
  9. Express Yourself (4:06)
  10. Give Me All Your Luvin' (4:12)
  11. Turn Up the Radio (3:58)
  12. Open Your Heart (8:53)
  13. Masterpiece (4:32)
  14. Justify My Love (3:34)
  15. Vogue (4:09)
  16. Erotic Candy Shop (4:41)
  17. Human Nature (4:09)
  18. Like a Virgin Waltz (5:16)
  19. Love Spent (4:48)
  20. Nobody Knows Me (3:36)
  21. I'm Addicted (4:42)
  22. I’m a Sinner (6:45)
  23. Like a Prayer (6:11)
  24. Celebration (7:25)
Moeilijk te beoordelen. Op de Blu-ray is het nog even wachten en de cd is vooral ook een leuke herinnering aan het optreden.
Dat ze niet kan zingen weten we wel en dat ze prima shows weggeeft ook. Leuk om er eens een keer bij geweest te zijn en dan is dit een uitstekend souvenir.
Niets meer of minder eigenlijk.

Live-shows moet je bij zijn vind ik: op cd of dvd vang je dat nooit echt goed.

En de zang? Tja, klinkt soms echt vreselijk op dit album (dankzij de gruwelijke mix en al die stemvervormers).

TheArtfulDodger
Met het album MDNA bereikte Madonna het absolute dieptepunt; niveau Miley Cyrus zeg maar. Het is dan ook niet vreemd dat deze live-cd het met name moet hebben van oud materiaal als Express Yourself (Baby I Was Born This Way), Erotic Candy Shop (Ooh La La), Human Nature (LIES!) en Justify My Love (You Can Fuck Me). De versie van Open Your Heart is werkelijk schitterend, een collaboratie tussen Madonna en de Baskische band Kalakan, een soort van samenwerking die ook al te zien was in de Sticky & Sweet Tour, maar toen met de Roemeense zigeunerband Kolpakov Trio voor oa Miles Away en La Isla Bonita.

En tussen alle opwinding door blijft Madonna lollig:

Did you take your MDMA before you got here? Fuck Yeah!

Don't fuck with the Queen!

And if you have a problem with my ass... you may kiss it.

wat een slecht geluid heeft deze cd

Een live cd van madonna is echt een grap. Haar shows zijn 1 en al playback, dus je hoort gewoon het publiek wat schreeuwen over de studio versies.

1,0
playback oke maar de shows zijn top

themonster310 schreef:

Mmm, ik zie liever Madonna playbacken dan dat ik een zangeres als Mariah Carey hoor zingen.

wat een slecht geluid heeft deze cd

Vreselijk, veels te zacht.

TheArtfulDodger schreef:

Vreselijk, veels te zacht.

1,0
ik zie liever Mariah Carey in een badpak dan frans bauer in een feestent

TheArtfulDodger
ik zie liever frans bauer in een badpak en Mariah Carey in een feesttent

sanquin
wat een slecht geluid heeft deze cd

Je geeft 1 ster vanwege het geluid? Bijzonder. ..

heb veel waardering voor haar maar dit geluid is echt waardeloos
als artiest zet je dit toch niet op cd

sanquin
heb veel waardering voor haar maar dit geluid is echt waardeloos
als artiest zet je dit toch niet op cd

Hebben we dezelfde cd dan? Die van mij is prima, niets te bemerken eigenlijk.....

1,0
zeker hebben we de zelfde cd

sanquin schreef:

Je geeft 1 ster vanwege het geluid? Bijzonder. ..

Wat is daar zo bijzonder aan?

avatar van Style.Girl
Wat lopen mensen te zwetsen dat de cd playback is en slecht geluid? Allebei totaal niet waar!
Ik heb niet de hele cd gehoord maar wat ik heb gehoord was gewoon "echt" gezongen en de kwaliteit is super.