Cock and Ball Torture / Libido Airbag - Zoophilia / Rosebud Rhapsody (2000)

1 stem

Duitsland
Metal / Electronic
Label: Bones Brigade

1. Cock and Ball Torture - Tapir Tits (2:05)
  2. Cock and Ball Torture - Scato Scampi (2:16)
  3. Cock and Ball Torture - Pingurine (1:53)
  4. Cock and Ball Torture - Dingo Dong (2:16)
  5. Libido Airbag - Rosebud Rhapsody (2:26)
  6. Libido Airbag - Weedwhore (2:54)
  7. Libido Airbag - Legalize Necrophilia on Psylocybin (2:39)
avatar van Hemdale
Door deze split-cd maakte ik toen d'r tijd kennis met de muziekstyle cybergrind, wat Libido Airbag produceert. Soort van old-school (electronic) hardcore, met vreemde samples, soms electrische gitaar en ook zieke beestachtige pitch shifted vocals zijn van de partij. Vreemd muziekje, maar ik vind het wel wat hebben. Ondertussen zijn er al meer van dit soort cybergrind projecten, onder andere Nunwhore Commando 666 en de Nederlandse S.M.E.S. (schijten met een stijve), ook wel aanraders.

En dan Cock and Ball Torture. Vier erg fijne porngrind nummers hebben ze voor dit split-cdtje gemaakt, hun muziek is weer lekker lomp en precies de style zoals we van CBT gewend zijn. De vocalen bestaan uit super zieke pitch shifted vocals en een knor vergelijkbaar met een speenvarken, geweldig toch!

Voor beide bands 4*, dus gemiddeld 4*