The Corrs - Forgiven, Not Forgotten (1995)

Ierland
Pop / Folk
Label: East West

1. Erin Shore [Instrumental] (0:27)
  2. Forgiven Not Forgotten (4:15)
  3. Heaven Knows (4:18)
  4. Along with the Girls [Instrumental] (0:49)
  5. Someday (3:51)
  6. Runaway (4:24)
  7. The Right Time (4:07)
  8. Minstrel Boy [Instrumental] (2:12)
  9. Toss the Feathers [Instrumental] (2:50)
  10. Love to Love You (4:08)
  11. Secret Life (4:31)
  12. Carroroe Jig [Instrumental] (0:52)
  13. Closer (4:05)
  14. Leave Me Alone (3:40)
  15. Erin Shore [Instrumental] (4:14)
Op zich prima niks aan de hand pop. Toch zou dit een stuk leuker zijn als er iets meer pit in zat.
De gezapigheid is te groot. Je hoort gewoon dat ze een zo groot mogelijk publiek willen behagen en dat nekt deze band naar mijn idee.
Forgiven? Tuurlijk! Forgotten? Ja ook.

avatar van Carow
2 keer een instrumentale versie van Erin Shore? :S

fastpulseboy
aERodynamIC schreef:
Forgiven? Tuurlijk! Forgotten? Ja ook.

ja ik was ze net vergeten! wordt ik er weer aan herinnerd. Ik ben heel blij dat je hier niks meer van hoort. wat een slappe pap.

avatar van jovad
Beste CD van The Corrs ! Wie van Folkpop houdt is dit een must-hear

avatar van rkdev
Heerlijke Ierse folkpop.
Beste van The Corrs, met heerlijke instrumentale nummers.

avatar van Rinus
Erg lekker album. Luistert lekker weg. En erg mooi geproduceert.

Niet erg bijzonder, dit album. Erin Shore en Runaway zijn wel erg mooi, vandaar toch 3,5 * wat mij betreft.