Rapsody - She Got Game (2013)

1 stem

Label: Jamla

1. A Song About Nothing (3:47)
  2. Coconut Oil (2:46)

met Raekwon en Mela Machinko

3. Thank You Very Much (2:27)
  4. Lonely Thoughts (4:39)

met Chance the Rapper

9. My Song (3:31)

met Mela Machinko

10. Complacent (3:21)

met Problem

11. Lover After All (4:28)

met Gwen Bunn

12. Kingship (2:49)
  13. Feel Like (Love Love) (3:29)

met Common

14. Never Fail (2:26)
  15. Never Know (4:44)

met Nipsey Hussle, Ab-Soul en Terrace Martin

16. Jedi Code (4:46)

met Phonte en Jay Electronica

avatar van Silky & Smooth
Haar eerst album vond ik aardig, maar toch benieuwd naar deze tape. Vooral vanwege de namen...

avatar van carero
"Free Album" volgens HipHopDX

avatar van Silky & Smooth
Uiterst relaxed album. Rustige, sfeervolle beats en kalmerende raps van femcee Rapsody. Ook alle gastbijdrages zijn stuk voor stuk heerlijk. She Got Game is dan misschien wel geen top-10 plaat, maar dit album gaat zeker vaak beluisterd worden!

Enige minpuntje: DJ Drama die het album kapot schreeuwt. Erg jammer, want het gaat ten koste van de sfeer en rust.

avatar van bennerd
Dat doet hij wel vaker, nogal dramatisch die jongen... Er zal binnenkort wel een no-DJ-versie verschijnen, luistert aangenamer weg.

avatar van Silky & Smooth
Ja dat zal ongetwijfeld. Ik vind het niet zo erg dat hij dat op zijn eigen tapes doet, maar dit is vervelend.

avatar van He$$el_01
Jedi Code is wel heel erg relaxt zeg. Heerlijke sample.