Beaten to Death - Dødsfest! (2013)

Noorwegen
Label: Mas-Kina

1. Vulpes Vulpes, Mustela Lutreola, Praedium (1:58)
  2. The Egg Thrower (1:49)
  3. Krepsekamp (1:19)
  4. True Norwegian Internet Metal Warrior (1:26)
  5. Dødsfest! (1:13)
  6. Erik Og Skrik (0:27)
  7. Døv, Døvere, Død (2:13)
  8. Obliteration of Nekromantheon (2:03)
  9. Nazi Slippers (1:45)
  10. The Flesh Prince with Swell Hair (1:33)
  11. Aspen Hellweek (1:42)
  12. Vinni Butterfly (1:34)
avatar van Edwynn
De nieuwe Beaten To Death heerst. Punt.

Mijn hele verhaal erover kun je hier lez0n.

avatar van Don Cappuccino
Ja, de nieuwe Beaten To Death heerst. Later ook van mij op Zware Metalen een recensie.

avatar van Don Cappuccino
Lees mijn recensie van Dødsfest! op Zware Metalen.

Grindcore is niet mijn favoriete subgenre in de metal maar in 2011 haalden twee platen uit het subgenre mijn jaarlijst. Het Japanse Gridlink en het Noorse Beaten To Death maakten beiden grindcore op zeer hoge snelheid maar toch werd er erg veel melodie in gegooid. Laatstgenoemde keert nu terug met de tweede plaat, genaamd Dødsfest! ...

avatar van Edwynn
Haha. wat een feest! Nou inderdaad. Jaarlijstkandidaatje nummer zoveel.

avatar van Don Cappuccino
Wie trouwens na het lezen van de recensies denkt: Potverdorie, dat wil ik graag horen!

U heeft geluk, want via Metal Hammer is het volledige album te streamen!

avatar van Banjo
beaten to dead ? nooit van gehoord...

avatar van Edwynn
Ik ook niet. Wel van Beaten To Death.

avatar van GothicBowie
Ik moet het eerlijk bekennen, het genre grindcore ligt me niet echt. We houden wel van een potje chaotische toestanden, maar in het genre worden de grenzen soms teveel overschreden om me echt te blijven bekoren. Door dit alles heen was het geen gemakkelijke opgave dit album van Beaten To Death Dødsfest!echt objectief te benaderen. In amper 20 minuten worden we heel ruw door elkaar geschud, en bleven we verweesd achter. Nu, zo hebben we het graag.

lees meer : Beaten To Death - Dødsfest! - Snoozecontrol.be