3 - A Fiendish Threat (2013)

Punk

11. Full On
  12. Your Floor
  13. A Fiendish Threat
avatar van frolunda
Dat wordt waarschijnlijk weer een bak herrie,ik hou het maar bij z'n country platen.

Mja definieer herrie, zo hard als Assjack is dit niet. Je hebt wel gelijk, de countryrock liefhebber houdt het maar beter bij andere platen.

Een album vol zwaar eentonige, slordig opgenomen, vuige garage punk. Roots invloeden zijn te bespeuren door toegevoegde instrumentatie als elektrische banjo, mondharmonica en fiddle/viool, maar in essentie blijft dit een lompe punk plaat. Wederom verbaas ik me weer over die drummer, die met zijn snelle fills en blastbeats de plaat een ongewoon metal tintje geeft.

Ik word hier zelf heel vrolijk van, ook al is het album ALWEER te lang. 40 minuten zou hier ideaal zijn, in plaats van de 55 die nu op de klok staan. Het houdt echter wel de volle speelduur die energie vast, dus hier ben ik wat milder in mijn beoordeling.

avatar van frolunda
Dit is inderdaad een stuk beter aan te horen dan z'n Assjack plaatje,lekker opzwepende muziek die je terug doet verlangen naar de tijd van de zinken vuilnisbak.