Arch Enemy - Dead Eyes See No Future (2004)

Zweden
Label: Century Media

1. Dead Eyes See No Future (4:17)
  2. Burning Angel [Live in Paris 2004] (4:47)
  3. We Will Rise [Live in Paris 2004] (4:16)
  4. Heart of Darkness [Live in Paris 2004] (4:52)
  5. Symphony of Destruction (4:03)
  6. Kill with Power (3:31)
  7. Incarnated Solvent Abuse (7:07)
  8. We Will Rise [Enhanced Video Clip] (6:23)
godlydevil7
Een Megadeth, Manowar en Carcass cover hierop? (tracks 5, 6 en 7) Dat moet ik is gaan luisteren

godlydevil7
Hmm, die covers vallen kwa goedheid zwaar mee, behalve de Megadeth cover aan het begin, voor de rest vind ik de gitaren en drums geweldig, maar de stem van Angela past er gewoon niet bij. Ik bedoel, wat is een nummer van Megadeth zonder snauwerige zang? Of een van Manowar zonder schreeuw? Of een van Carcass waar de vocalen vrij hoog zijn? Angela heeft gewoon het bereik van deze zangers niet, en ik denk dat ze het best tot haar recht komt in de echte AE nummers. Het live-gedeelte en Dead Eyes.. zijn geweldig! En dat redt de hele plaat ook, als je 'm na nr. 4 stopzet is dit een geweldig album, jammer dat je dus de hele plaat moet beoordelen, dat wordt dan een 3,5*, hadden ze die covers weggelaten was het zeker hoger uitgevallen...