André Hazes - Live Concert (1983)

Label: EMI

1. Diep in M'n Hart (5:16)
  2. Het Is Koud Zonder Jou (3:53)
  3. Alleen (2:51)
  4. Come Prima (2:53)
  5. Zij Gelooft in Mij (4:24)
  6. Vandaag (4:06)
  7. Ik Heb het Altijd Al Geweten (3:25)
  8. Amor, Amor, Amor (3:46)
  9. Voor Mij Geen Slingers aan de Wand (4:48)
  10. 'N Beetje Verliefd (3:51)
  11. Zeg Maar Niets Meer (2:51)
  12. Het Laatste Rondje (1:42)
avatar van EmDee
Dit is toch wel het album wat ik t liefst van m hoor.
Tssss, bandje vroeger echt grijs gedraaid en meegeblèrd..

Voor mij geen slingers aan de wand, oooooh ooooooh oooh

avatar van sq
sq
Gekocht bij Bart Smit (!) voor een paar euro. Heb ik toch ook wat van Hazes. Het zal mijn muziek nooit worden, maar ik erken zijn toegevoegde waarde voor de Nederlandse muziek.

Marcel²
sq schreef:
maar ik erken zijn toegevoegde waarde voor de Nederlandse muziek.

Mee eens

EVANSHEWSON
sq schreef:

Kijk, sq, dàt vind ik nou een ruimdenkende kijk op muziek. Ik ben doorgaans een rockliefhebber, maar een volkszanger zo groot en groots als André was, dàt hebben we niet in Vlaanderen.
En ik vind dat als het levenslied goed gebracht wordt, met klasse, met goede sterke liedjes met pakkende teksten, prachtig gezongen met dat volkse karakter van deze grote kleine man, dan kàn ik daar zo op zijn tijd enorm van genieten, dit is een bekentenis.

Prima liveplaat dat goed laat horen hoe André zo groot is geworden, prima liedjeskeuze, het waren de beste die hij toen maar kon kiezen.
Respect, jawel!

*****

avatar van mayhemblik
Dre trekt hier flink van leer, het beste wat de man (god hebbe zijn ziel) ooit heeft uitgebracht.

avatar van B.Robertson
Wat zal dat mooi zijn geweest, als je hierbij aanwezig was. André Hazes heeft hier een dijk van een liveplaat gemaakt, propvol met publieksfavorieten. Het applaus is dan ook overweldigend. Dit vind ik wel de mooiste van zijn liveopnamen. Mijn favorieten van de cd zijn: Alleen, Ik heb het altijd al geweten en Voor mij geen slingers aan de wand. Wat een fantastische tekst heeft dit liedje toch! André Hazes krijgt vier en een halve ster.