DJ Format - Music for the Mature B-Boy (2003)

Label: Genuine

1. Intro (0:42)
  2. Ill Culinary Behaviour (4:34)

met Abdominal

3. We Know Something You Don't Know (4:49)

met Chali 2Na en Akil

4. Last Bongo in Brighton Remix (4:20)
  5. The Hit Song (4:45)

met Abdominal

6. Here Comes the Fuzz (3:32)
  7. B-Boy Code, Pt. 2 (5:07)

met Fatski

8. Vicious Battle Raps (3:52)

met Abdominal

9. Charity Shop Soundclash (4:22)

met Aspects

10. Little Bit of Soul (4:56)
  11. English Lesson Remix (4:38)
avatar van Sammy
Ontzettend relaxt album. Die stem van die ene rapper waarvan ik de naam niet kan onthouden is echt té relaxt voor woorden. Vicious Battle Raps vind ik een van de betere nummers op de cd. 4*

avatar van BoordAppel
Chali 2Na is best wel de bom ja . Lekker album alleen naar het einde toe wordt het wat te veel van hetzelfde. Maar eens wat vaker luisteren dan kan die 3,5 van me misschien omhoog.

avatar van T.O.
De track 'We Know Something..' is zeker vet en de bijbehorende videoclip is echt hilarisch
Voor de rest ken ik (helaas?) niets van het album.

avatar van John Doe
Voor mij geldt hetzelfde T.O.

relaxte cd, vooral we know something you don't know en the hit song (dat is met die breakdancende mascotten toch?)

Chali 2Na is de man!!

avatar van T.O.
lee-john schreef:
the hit song (dat is met die breakdancende mascotten toch?)

nee, dat is We Know Something...

avatar van Mindshifter
Leuke cd'tje. Vooral nummertje 3 met Sjaak Tonijn is prima te pruimen.