Dave Sinclair - Stream (2011)

1 stem

Label: Crescent

1. Sad Eyes (6:09)
  2. Man Is the Child (3:51)
  3. Always There (4:33)
  4. Where I Long to Be (Sarasa) (5:39)
  5. The Only Thing We Need to Know (6:05)
  6. Springwater (4:19)
  7. So Beautiful (Yatsugatake) (4:09)
  8. Island (3:52)
  9. Distant Star (3:58)
  10. Between Us (7:39)
  11. Stream (4:30)
avatar van echoes
Zojuist toegevoegd. Plaat van Canterbury toetsenist Dave Sinclair met medewerking van Andrew Latimer en Robert Wyatt (track 1). Moeilijk te krijgen, want alleen in Japan uitgebracht helaas.

Inmiddels op CD available outside Japan: Dave Sinclair - burningshed.com

avatar van Mssr Renard
Anno 2023 ook erg makkelijk via Bandcamp te streamen of te kopen: Stream | Dave Sinclair - davesinclair.bandcamp.com

Behalve Andy Latimer en Robert Wyatt op de eerste song, zijn er nog tal van gave cameo's op deze plaat (Annie Haslam, Jimmy Hastings, Dave Stewart, Dave T Baker).

Erg leuk is die tweede song met de wonderschone stem van Annie Haslam, welke een bewerking is van de Caravan-song The Mad Dabsong van Cunning Stunts.