Los Campesinos! - No Blues (2013)

Label: Wichita

1. For Flotsam (3:43)
  2. What Death Leaves Behind (3:37)
  3. A Portrait of the Trequartista as a Young Man (3:01)
  4. Cemetery Gaits (4:52)
  5. Glue Me (5:04)
  6. As Lucerne / The Low (4:22)
  7. Avocado, Baby (4:36)
  8. Let It Spill (3:20)
  9. The Time Before the Last Time (2:47)
  10. Selling Rope (Swan Dive to Estuary) (6:17)
avatar van japser121
De twee voorproefjes klinken alvast veel belovend , al klinkt het af en toe redelijk vol. Hopelijk nemen ze hier en daar wel wat gas terug, maar als de kwaliteit even hoog blijft als deze twee singles kan dit wel eens een toppertje worden.

Avocado, Baby: SoundCloud - Hear the world?s sounds
What Death Leaves Behind: SoundCloud - Hear the world?s sounds

avatar van Rottingdale
Album is nu alvast te luisteren op Pitchfork Advance

Los Campesinos! - No Blues

avatar van coldwarkids
Nou snap ik waarom dit album allemaal 8en krijgt

avatar van Matthijs72
Avocado Baby is echt meesterlijk, die laatste 1.5 minuut, heerlijk. De rest van het album is toch wat gewoontjes (voor hun doen), al moet ik zeggen dat ik hem niet weg kan leggen.

avatar van Sfeermaker
Als ik dit album vergelijk met Hold on now, youngster... constateer ik dat dit een stuk gelikter klinkt allemaal. Het zijn geen demo's meer, maar echt afgewerkte nummers. Soms iets te vol, maar vooruit. Een paar sterke songs, de sterretjes staan bij What Death Leaves Behind en A Portrait of the Trequartista as a Young Man.