Loscil - Triple Point (2001)

Canada
Electronic
Label: Kranky

1. Hydrogen (3:37)
  2. Ampere (7:27)
  3. Pressure (4:36)
  4. Zero (4:14)
  5. Discrete Entropy (5:24)
  6. Fuel Exergy (6:04)
  7. Enthalpy (5:01)
  8. Conductivity (7:40)
  9. Vapour (5:13)
  10. Absolute (9:57)
Discrete Entropy wat een plaat top ambient

Enthalpy en Conductivity ook zeker niet tevergeten zo hoort ambient voor mij te zijn o zo minimaal en chill met altijd een wat donkere mysterieuze sfeer loscil is top

Bericht weggehaald. Je kunt je eigen berichten ook aanpassen. Daarbij kunnen we zo ook wel zien wat je gestemd hebt.

avatar van Barney Rubble
Dit album bevat aangename ambient-techno. Je merkt dat deze Canadees uitstekend een donkere, mysterieuze sfeer kan opwekken. Toch klinkt dit album nog een stuk anoniemer dan het werk dat hierna zou komen. Hier en daar zijn er niettemin al wat subtielere, melancholiekere momenten aanwezig- het begin van Conductivity bijvoorbeeld- die indiceren waar deze artiest naartoe zou bewegen.